Utbildning

Till er som inte förstår hur internet och bloggar funkar:

Jag vill bara förtydliga att det går att göra tidsinställda inlägg när man bloggar, det går även att ta gamla bilder och lägga in om man känner för det.

Jag är mycket nöjd att jag fått fler läsare, jag har ju statistik på min blogg så jag kan se antalet som är inne samt hur många gånger om dagen man varit inne och kollat.

Jag vill bara berätta att Sveriges största bloggerska Kissie, för ett par år sedan lurade alla sina 1 miljon besökare att hon var i Spanien, när hon i själva verket var i Köpenhamn!! Hur då?  Jo, genom tidsinställda inlägg och gamla bilder.

Varför skriver jag detta? Jo, bloggning får ju inte förekomma på arbetstid ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0