Eric Saade

Lovade förra helgen att ta upp ämnet..
De flesta tjejers sötnos, alla mäns hatobjekt.
Varför kan det vara så? Är han så söt?
Jag själv tycker han är supergullig, fin, dansar och sjunger bra, sen vet jag ju inte varför andra tycker om honom.
Men det står helt klart att många ålderskategorier gillar honom.
Vi diskuterade det på jobbet, och jag kan meddela att han är "liggbar" även uppe i 43 års åldern.. haha!

Men få killar verkar gilla honom.
För att killar är avundsjuka.
För att killarna själva varken kan dansa, sjunga eller klä sig som honom. Han har ju en personlig stil. han har säkert fått hjälp till det, men ändå, den är personlig.
För att ingen kille har så många skrikande tjejer efter sig.

Och så har vi då tjejer som inte gillar honom.
Avundsjuka.


Tycker Eric Saade förtjänar att tyckas om, han jobbade hårt på scen på Rix fm festival i Halmstad förra helgen, och publiken gillade det! Visst, kanske lite poppigt för min del men dom två stora låtarna Manboy och Popular går väl an, och dessutom älskar min son hans "Manboy".

Hahah  Varför skriver jag om Eric Saade när jag borde skriva om Dregen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0