Äntligen sängen

Ska alldeles strax hoppa i sängen, det ska bli underbart efter den här dagen! 

Helt ärligt vet jag inte vad jag hade gjort utan min mamma. Hon stöttar mig fast jag jämt hittar på dumma saker, är impulsiv, arg, glad, ledsen, trött, full  jaaaa vad det nu kan vara.... 
Hon hämtar min son på dagis flera gånger i  veckan för att jag jobbar så otroligt dåliga arbetstider. Hon tipsar mig om olika jobb jag kan söka, hon bara är där när man vill.
På fredag har hon lovat fixa Tacos här som fredagsmys när jag kommer från jobbet halv åtta.  :)  Jag köpte alla grejer idag till det så min kyl är full just nu!  hihihi... 

Imorgon slutar jag halv två, men ingen rast och ingen ro för det, jag har möte på handelsfacket kl 14.
Får se vart det  mötet leder då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0