Galen dag

Det första som hände idag var att jag vaknade utvilad sen snabbade jag mig upp och kollade mig i spegeln. hahha  Skulle mina lockar vara kvar imorse, jaaaa!!!   Världens bästa Nina har lyckats ytterligare en gång!
www.newbynina.blogspot.com     (Jag har klippt mig hos henne sedan 2007).



(Bilden är visserligen från inatt, precis innan jag skulle gå och lägga mig och då har lockarna redan hållit mer än 12 timmar! ) 

Sen gick jag och Jennie och käkade stor frukost här på hotellet, efter det var det shoppingdax.
Jag gjorde sånna fina fynd idag, känner mig supernöjd! dessutom hade Vitaminwater ett event på Avenyn där man kunde vinna dricka. Dom flesta vann en, men jag vann två!!  Hihihi



Vi shoppade en del och sedan tog jag bussen upp till Ikea, Bäckebol. Min bästa och underbaraste (även snyggaste) vän Katarina och Niklas var där och shoppade och eftersom vi ses så sällan så kunde jag inte missa dom nu när dom var så nära!
Så mysigt att hänga med dom i ett par timmar.



En finfin stekpanna kanske?





*gilla*

Sen när jag skulle hem därifrån så åkte jag fel med spårvagnen, men det tar jag i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0