Kass dag!

Benen känns som spagetti och jag skakar i händerna. Denna dagen har inte börjat bra och den fortsatte inte bättre på jobbet kan jag lova. Kaos!

Jag har lunch nu och det var en väldans tur för precis när jag ätit klart så ringde telefonen. Denna person var inne och köpte möbelolja hos mig för en vecka sedan, vi pratade lite och han kom med ett förslag till mig. Ja, det gäller jobb.   ;) Tydligen var jag en bra försäljare, hihihi.. för jag fick hans nr.
Jag ringde upp honom igår och senare på kvällen så mailade jag in min ansökan, idag ringde han upp.
Happy me!  Hoppas detta leder nånstans nu! Det han sa verkade ju för sjutton vara för bra för att vara sant!
Och jag kan säga att jag snackade med rätt person, sonen till VDn !!  hahha

Jag är väldigt nöjd över att vara ledig i helgen, funderar på att åka till badhuset i Laholm med min son, dom har ju renoverat där och det ska tydligen vara jättebra för små barn.
Hoppas jag får tid att måla väggen och baka något också. Det var länge sen nu. Kanske något gott bröd?





Kommentarer
Postat av: Katarina

åhh de låter ju toppen!! hoppas de är lika bra som de låter! :D



och de låter som om du har planer för en väldigt lugn och skön helg. jag blir avundsjuk, vill också ha en sån helg...men jag har nagelkurs o grejer i helgen så de blir ingen rast och ingen ro..



puss o kram

2011-02-16 @ 13:58:19
Postat av: josefin malmer

Åhhh nagelkurs! det är ju avkoppling! ;)

kram på dig katarina!

2011-02-16 @ 21:58:31
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande med nytt jobb.

Ang badhus, så har jag fått tips om Klitterbadet i FBG, ska oxå vara omgjort för att passa små barn. Har ej varit där själv än, men kanske dax att testa snart....

2011-02-17 @ 08:49:02
Postat av: josefin malmer

Tack för tipset Linda!

2011-02-17 @ 16:19:02
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0