Lunch på jobbet

Tack Mikael för att du tipsade mig om vad tjejen i Värnamo hette. Visst hette hon Ida! Det minns jag när du säger det  :)  Du ser att du är med på ett hörn när ni är uppe och sjunger.. hehe.. Och så såg jag att jag inte hade skrivit vad tjejen i Falköping hette. Hon heter Anna vill jag minnas. :)

Jag tog 98 kort i lördags!  hihhi... massa roliga minnen.

Det har varit en seg dag idag, och längre skall den bli..  9,45-19,20 idag. puh... inte ens halvvägs än.







Några bilder från söndagmorgonen. Vind i håret och något mindre ögon....  hahaha

Min son var så söt och go imorse, det bar mig emot att lämna honom på dagis idag. Jag har verkligen saknat honom. Han pussades och kramades massor. Min busiga lilla kille  ville även leka "hoppa" imorse....  Det är en lek som tydligen går ut på att jag ska sitta i soffan och han säger hoppa och så hoppar han rakt på mig och sen ska jag kittla honom.....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0