Överraskning!





Jag har tatuerat mig idag! (Strax ovanför handleden)
Happy, happy me! En present till mig själv på Alla hjärtans dag.
Det var Anders på Studio Artcore Tattoo som ordnade detta!
http://www.facebook.com/pages/Studio-Artcore-Tattoo-Halmstad/169342345130

Egentligen fanns det inga tider för än i Juli men just idag när jag kom in och skulle boka så fanns det en lucka!  Mycket bra! Jag har planerat detta länge, men visste det var kö, så jag har knappt sagt det till någon.
Men för att säkerställa mitt tatueringsbehov så bokade jag in en 3 timmars tid i juli också. Kanske inte det smartaste med mitt i sommaren men ändå...

Vad det betyder?  Säger jag inte..än. Men det passar bra med tanke på vad jag har på armen förövrigt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

åh just det!! hahaha minnet är kort!!



SKITSNYGG!!! :D passar dej perfekt!

2011-02-14 @ 21:17:52
Postat av: josefin malmer

Det kanske låte sjukt, men det gjorde inte alls ont att tatuera sig där! jag låg faktiskt och vilade! Konstigt hur det kan skilja på olika kroppsdelar!

2011-02-14 @ 21:20:23
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så snygg, jag är inte ett dugg avundsjuk.... jo massor!!!

2011-02-15 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0