Helt slut

Jag är helt slut. Gick hem från jobbet idag. Det har varit mycket nu.
Jim har varit sjuk nästan en vecka, sedan blev jag sjuk. Har haft feber, ont i huvudet, världens hosta, förkyld mm.  Sen skulle man försöka vara pigg i helgen när jag fick besök av min underbara kompis Heidi från Norge. Det gick bra! Vi hade tjejmiddag här i lördags, satt och snackade åt god mat. hade dock tappat smaklökarna eftersom jag var dålig, fick laga maten på fri hand, men det gick nog bra.
Sen skulle jag ladda batterierna till igår..
Hade en mycket viktig sak framför mig igår. Kanske återkommer om det senare någon gång, men jag var i rätten igår.
Att ladda inför det tog alla  mina krafter, jag är nu helt urladdad och slut. Men jag tror det gick bra för min egen del iallafall. Dom faller senare.
Min vän Heidi från Norge var med och vittnade, hon var så duktig och jag är så stolt över henne! Hade massa andra vittnen som jag också är så stolt över.
Ska snart gå och lägga mig nu, måste verkligen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0