Lite Lost

Herregud, jag är helt lost. Jag fick fråga min kollega idag om det var fredag!
Sen kändes det helt skumt att jag skulle gå hem redan 16,20...  Jag har nämligen jobbat sent varenda jävla fredag i 1 ½ år!!!
Idag var det lite omvänt på jobbet, Igor i kassan och jag tog emot varorna!  Det gäller att se allt positivit, så jag blev superglad när det kom varor, Det kunde ju va nån snygging!! hehhehe

Åt lunch med Mr Boris idag. Jag blev lite inspirerad av att köpa ny mobil när han visade massa grejer. Jag behöver ju en ny, men det är svårt att välja, man vill ju liksom välja rätt.
Sen följde jag med honom till bla Gallerix, var lite smakråd om en tavla som han tänkte köpa. Superfin! Skulle kunna ha en sån själv, så jag blev glad när han köpte den!

När jag kom till dagis för att hämta Jim så räknade jag med att han skulle vara supertrött eftersom jag lämnade honom redan halv åtta imorse (pga morgonmöte...som inte blev av när jag väl kom till jobbet!!!) Men jag mutade honom med en liten kexchoklad så det var lungt. Han fick kyckling till middag som han gillar. och så kollade vi på Rorri Racerbil, därav mitt brända vitlöksbröd.....

Lilla skatten somnade supertidigt och jag tar det bara lungt och har det gott, har tänt lite ljus och så. Fredagsmys helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0