Ullared

Idag har jag haft en dag med mig själv på gekås i Ullared!
Skulle åka dit för att köpa en vårjacka till Jim samt en del leksaker och lite annat också. men kom hem med 7 påsar fulla med grejer!  Åhhh  älskade Ullared!!  Jag har varit där ett par gånger om året sen jag var liten, och har nästan aldirig blivit besviken.

MEN...  nu ska jag visa er en sak som ni inte vet!!  Jo, en enda person har vetat detta ett tag.  :)



12 januari hade jag 6 rätt på Lotto! Wiiiieeeee!
Nu hade det ju inte gjort ont om det varit en lite större summa... men va fasen man kan ju inte hänga läpp för det!
Så det var därför jag åkte til Ullared idag! Spanderarbyxorna är på... som min vän Heidi brukar säga.. 

Köpte även en vagn till Jim idag som jag hittade på Blocket.
Visar med bilder senare..  Måste kolla lite på Melodifestivalen nu också..

Just nu sjunger mitt hatobjekt Loreen.  Den låten var med i Göteborg när jag var där, gillade inte hennes fransgardin till kläder.  hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0