Oh yes

Idag har varit en bra dag på jobbet, jag har varit på golvet nästan hela dagen. Kört jord har jag också gjort en del. Mycket upptäkter man gör när man sitter i trucken och sätter på radion. P3 brukar jag inte lyssna på så ofta men den kanalen var ju bra idag!
Jag skulle såga till en träbit som jag köpt idag och Sebastian hjälpte till att hålla den... hmmm  du är ju inte känd för att såg rakt precis säger han... 
Sen går det en stund och en duva flyger in i butiken, jag säger att jag hatar fåglar och vi borde låta den stanna i butiken läge så att den svälter ihjäl så vi slipper den sen....Det fungerar bra i teorin Josefin.. säger Sebastian...  hmmmm   :)   vad menar han med det då?  ahhaha
kass humor en eftermiddag på jobbet.

Mitt badrumstak här hemma var nymålat när jag kom hem nu också. ja, inte bara det utan väggarna ovanför kaklet också. Bra jobbat!  Det var ju mer än dom behövde göra, ovanligt för att vara HFAB....

Snart ska jag börja packa min väska inför helgen!  Men vart ska jag? hmmm  får ni reda på sen.  ;)

Kommentarer
Postat av: Katarina

jag vet vart du ska!! ;)

2011-05-05 @ 08:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0