Energisk Söndag

Trodde jag skuklle vara seg idag efter några cider och lite Asti igår... men nej, jag har varit ute på flygstaden och shoppat sedan åkte jag bort till Eurostop och åt lunch och fikade med Sara, där fortsatte shoppingen. Sen straffade jag mig själv eftersom jag handlat så mycket med att dammsuga och tvätta bilen. Det var ju visserligen välbehövligt...
Sedan trodde jag att jag hade en kväll i soffan framför mig, men kunde inte sitta still så jag rensade ur hallbyrån och slängde gamla halsdukar och vantar mm.
Efter det rensade jag ur Jims garderob på gamla kläder. Tog undan sommarkläderna och plockade fram vintergrejerna.
Jag började rensa ur min stora klädkammare  också.
Tänkte samla ihop alla gamla leksaker och saker från när Jim var mindre, det ska vara massa barnloppisar i höst så jag ska passa på att sälja allt då!
Egentligen älskar jag ordning och reda men det är skitsvårt när man har småbarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0