Favvogrannar?

Åhh...  idag satt jag och tänkte på att jag kanske skulle köpa nya dator. Då blev det genast problem. Min egen dataexpert (syrrans trolovade) bor så långt bort. Och han är den enda jag litar på med datorer....
jaja, då började jag tänka på vilka som hade varit idelaliskt att bo granne med.

Detta hade varit mina favvogrannar:

Bredvid mig: En kompis som också har barn
Under mig: Lilla familjen Malmer/Pelz. Både barnvakt och helpdesk!  hahaha
Snett under mig: Någon av Jims dagisfröknar

Helst vill jag ha en större trapp så man kunde få plats med en pizzabagare, min underbara hårfrisör Nina mfl.
Mamma kan bo i en annan trapp, men ändå nära.

hahah  perfekt.
 helst skulle jag vilja att hela kvarteret bestod av människor jag kände. Tänk om tatueraren bodde mittemot mig!!
Eller om jag kunde vinka till Katarina och Niklas med morgonkaffet i handen!

Fast då kan jag inte låta bli att undra om jag har stört mig på någon som grillade så det osade, vems hund hade skällt för mycket?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahaha!! Fan va rolig du e ;)

Jag vet ju att du alltid uppmanar niklas att spela gitarr när vi ses, men om vi bott i samma trappuppgång hade du säkert stört ihjäl dig på att han spelar hela tiden.. speciellt tidiga lördag- och söndagsförmiddagar... hahaha! ;)

2011-09-12 @ 17:13:17
Postat av: Josefin

Då får ni bo mittemot så jag bara hör när jag själv vill!! Ni kan bo granne med mina ex kanske? Spela som fan varje söndagmorgon och måndagkväll hahaha!!

2011-09-12 @ 21:57:44
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0