Lördag

Tror ni inte det hände igår igen??? Jodå, jag somnade i Jims säng igen och vaknar upp tre timmar senare... Jag hade ju massor att göra! Nåväl... idag har jag nästan sträckkört sträckan Halmstad-Uddevalla- halmstad för att lämna min son till sin pappa. Nu är jag hemma igen och har sovit i typ 30 minuter, duschat samt förberett maten så gott det går till ikväll. Ska bli sjukt kul att bjuda tjejerna på middag! Sett fram emot detta länge. Tyvärr fick jag ett återbud idag pga utebliven barnvakt :( tråkit. men så är det bara ibland. Nu kommer snart Maria hit, en liten stund innan dom andra. Hon ska även sova här inatt, DET VAR INTE IGÅR!!!...typ 25 år sen sist eller nåt hhahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0