Snart hotellfrukost

Gomorron Göteborg! Här är vi nästan uppe med tuppen. Vi ska strax bege oss ner och käka lite hotellfrukost, mums mums! Gårdagen var helt super den också.
Vi började ju såklart med hotellfrukost, shopping och sen träffade vi Linda som jag inte sett på ett år. Käkade buffen med henne och sen tog vi spårvagnen till Göteborgs konserthus för att se Winnerbäck. Galet bra var han! efter det gick vi till en pub och drack Strawberry daquari, cider och åt popcorn.
Det blev ingen sen kväll, men den var ändå bra!
Skriver mer sen ikväll när jag kommer hem om hela helgen.
Jag har haft det superbra! Nu måste jag planera nästa resa nånstans i Sverige  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0