Världens sämsta bloggare

Det måste vara jag. Hinner ju inte uppdatera så här i juletid ... hehehe....

Slutade egentligen kl 13 idag men när det var en kvart kvar så kom min chef på att han inte skulle hinna ha sin lunch om jag gick hem. Han hade inte tänkt på att Igor inte heller hade hunnit ta sin. Dålig planering.
Jag fick stanna till kl 14.
Sen blev det ín till city.

Hade bara en enda julklapp kvar att handla, men jag "råkade" hitta massa saker till mig själv också.
Bla en skiiiiitsnygg ring till mig själv, en ny klänning, strumpor, underkläder, tights, örhängen mm.
Det var så skönt att gå runt på stan helt själv för en gångs skull. Passade även på att ta en lugn och skön fika på Hello take away. Älskar deras grillade paninis med soltorkade tomater, lök och mozarella ost.





Blev helt förälskad i denna klänningen på en gång.
Jag brukar aldrig handla inne på Indiska men tänkte när jag gick förbi att jag borde gå in.  Det första jag hittade var den här! Det var klänningen som hoppade på mig och inte tvärt om. Inte nog med det, jag frågade en ur personalen om hjälp att dra upp dragkedjan, så säger hon "  Åhhh  det är precis din färg" . Jag som inte har ett enda brunt plagg hemma.   Den klänningen fick följa med hem, LOVE!!

Som strössel på glassen , grädde på moset, handen i handsken, hittade jag den förträffliga ringen som dessutom passar till klänningen!! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kommer bli super läcker på lördag i den där klänningen::)

2010-12-23 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0