Måndag igen...

Detta kommer inte bli någon rolig dag precis, Jim vaknade kl 05,30 redan...  jag är supertrött och jobbet känns avlägset idag. puh...
Sen direkt efter jobbet ska jag fixa naglarna hos Titti, något att se fram emot iallafall!
Igår efter jobbet åkte jag till mamma och åt middag, Jim hade ju varit där medans jag jobbade. Jag skulle hämta hem lite krukor till min balkong också.. Det var den söndagen.
Det känns som att man inte har någon fritid för att man jobbar varannan helg. Skitjobbigt. Allt händer på helgerna ju.  Dessutom har jag konstaterat att det fins vädret är bara varannan helg, altså den helgen när jag jobbar. Så typiskt, men det har varit så dom senaste månaderna, Igor reagerade på det igår också när vi jobbade.
Och är man ledig på en vardag iställlet så är det ingen som kan hitta på något för alla jobbar ju på vardagerna.

Jag måste verkligen gå och göra mig lite iordning nu, ser ut som ett ök idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0