Fredag!

Gå gärna på massa Afterworks, jag är INTE avundsjuk.
Guuuud vad skönt det var att komma hem efter att ha jobbat 11.5 timme, fredagsmyset står på bordet, Tacos såklart!
Har slötittat på Lets dance, Parlamentet och så lite På spåret i Lets dance pausarna...

Vi hade morgonmöte på jobbet idag också... inga smaskiga nyheter, ÄN.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag, jag har liksom varit på jobbet hela dagen. Åkte inte ens iväg på lunchen idag.

Helgens planer är att åka till Laholms badhus med Jim. Dom har ett vattenland där för små barn som är ganska nytt och tydligen ska vara bra. Sen vet jag inte riktigt, hoppas på att få målat min vägg i helgen iallafall.
Det känns rätt skönt att inte ha något planerat för en gångs skull.
Jag och Jim  med andra ord  :)


Men.

Det hände en dum grej idag.... eller blev, eller jag gjorde....  vet inte vad man ska säga riktigt.
Och det var andra gången... 
Katarina!  Jag tror vi måste snacka nån dag...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oj oj oj, vad har du nu ställt till med? ;)

Ja de låter som att de är bäst jag får komma till undsättning snart! haha :)



hoppas ni har en bra helg!

2011-02-19 @ 17:25:17
Postat av: josefin malmer

du kan nog gissa...

2011-02-19 @ 20:03:06
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0