Goda idéer.

Pratade för en stund sedan med min helt fantastiska och underbara vän Katarina i telefonen. Hon skrev tidigare på dagen på facebook att hon hade en idè. Hon hann bara säga det så fick jag genast en idé till hennes företag som hon ska starta. När jag nu pratade med henne i telefonen så visade det sig att det var samma idé!!
Så coolt!  Då måste det vara en bra idé!
Egentligen ska man ju hålla sina företagsidéer för sig själv eftersom nån annan listig typ annars kan sno dom och göra verklighet av dom innan man själv hinner... Detta gäller dock inte Katarina :)
Jag delar gärna med mig av mina idéer, bra som dåliga, bara man har idéer :)
Jag har försökt att se företagsidéer i det mesta som händer mig nu för tiden. Har många idéer, men dom är så vansinnigt olika varann så dom kommer knappast att gå att kombinera. Eller så kanske man inte ska säga... det kommer bara ta lite mer tid.... hehehe...
Sen ska man ha en affärsplan, men först idéerna.... massa idéer!!  Istället för att glömma dom goda, kan man stryka dom dåliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0