Helt panik

Mitt internet strular som sjutton!
Jag som hade tänkt skriva här massa ikväll. Har försökt komma in på internet större delen av kvällen men det funkar dåligt!!
Facebook ser ut som ett gammalt pacman spel...  hm...  min dator har börjat strula också, det måste vara virus..

Nåja.
 
Dagen började som skit.
Jag blev " straffad" för jag hade varit borta och varit sjuk.¨
Det har aldrig nånsin innnan varit problem för mig att ta lunch när jag vill, bara jag säger till innnan, i tid.
Idag frågade jag direkt när jag kom till jobbet, det blev blankt nej.
Så jäkla dålig stil. Till slut fick jag gå, efter lite tjat, typ fem i ett.
Åt lunch med Hanzi (ja han kallas tydligen så... eller?), mannen med svar på det mesta.
Fast idag var han inte sig själv.. han kanske hade en dålig dag, vad vet jag?
Synd, jag gillar han. Han verkar bra liksom. han skulle kunna gå hur långt som helst, han är smart den jäkeln ;) 

Dagen slutade iallafall fantastiskt med att jag hittade min Marabou chokladkaka på jobbet. Den har varit borta sen i måndags när jag blev sjuk.  Eller borta och borta... den har legat på jobbet när jag har varit hemma och varit sjuk. Jag har tänkt på den varje dag. Fan, en jävla chokladkaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0