Söndag

Nu vill jag bara åka hem. Jag saknar min son, hoppas tåget kör fort hem! Jag har dåligt samvete, han var dessutom sjuk i fredags kväll när han skulle sova hos mormor, kräktes och hade feber. Stackars..

Well, här kommer lite bilder från gårdagen. Vi tittade på melodifestivalen på hotellrummet, käkade pizza i sängen och sedan gjorde vi oss iordning och gick ut en sväng.
Vi började på Hard rock café, sedan gick vi vidare till Park Lane som också låg på Avenyn, där var det mera disco och vi dansade en del.
Jag somnade vid halv fyra, tog en dusch också innan jag gick och la mig. har inte velat tvätta håret på två dagar för mina lockar i håret har hållit sig fina sedan i fredags. men inatt var det riktigt skönt att även få tvätta håret när man duschade!



En pizza tack, stark ska den va, och med extra fetaost!



I trappen på hard rock cafe.



Jag och Jennie på Park lane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0