Vidare idag..

Så när jag skulle hem från Ikea, vad jag tänkte var lagom tid, så missade jag bussen med typ 30 sekunder. Fick vänta i 20 minuter på nästa. När jag äntligen kom till Centralen så skulle jag ta spårvagnen till hotellet. Frågade en tjej och hon förklarade att jag bara skulle gå över gatan och pekade mot en hållplats, där skulle jag ta den första spårvagnen som kom vilket jag också gjorde. Det var visst 9 ans spårvagn och inte nog med det, det var en snabbspårvagn som tog mig snabbt och lätt till Gamlestadstorget!! va fasiken....??
Fick vänta i 15 minuter på en vagn som skulle ta mig tillbaks till ruta 1...
Sen åkte jag "vanlig" spårvagn tillbaka igen (dvs en sån som stannar hela tiden och tar mycket längre tid..)
Tillslut kom jag rätt iaf, och Jennie var på rummet när jag kom "hem". Nu käkar vi chips och väntar på att Mello ska börja på Tv, hihihi...

Det är tur att jag har så positiva tankar hela tiden, annars hade allt gått käpprätt åt skogen. Jag ler åt detta, men kan inte låta bli att fundera på vem det är som jävlas så med mig detta året.  ;)



Hotell Liseberg heden?  jaha.... det ligger åt andra hållet... okeeeej...  hhahaha

Kommentarer
Postat av: Katarina

hahaha! typiskt dig josse!! ;)

men snabbspårvagn var det nog inte, för det finns inga "mellanhållplatser" mellan drottningtorget och gamlestadstorget! så tar man fel där så får man alltid åka så långt innan första stoppet!! ;)



puss på dig!

2011-02-13 @ 11:01:36
Postat av: josefin malmer

Tog den en annan väg tillbaka då?? för den stannade flera gånger på vägen tillbaka men ingen på vägen dit...

2011-02-13 @ 19:11:43
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/
Postat av: Katarina

åhh då vet jag inte!? dom kanske har ändrat sen jag pluggade i angered, för då åkte jag där varje dag och då var det så iaf :-) jaja!! :P Kraam

2011-02-14 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0