SOVA !!

Fint. Började dagen med att försova mig...  Först natten inte Jim är hemma, snacka om sömnbrist då!
Jag hann iallafall till jobbet i tid men det var precis.
Det har inte hänt så mycket idag, några knäppisar till kunder har man ju alltid..

Mamma smsade och frågade om jag ville komma och äta fiskgratäng efter jobbet. Och det ville jag ju såklart!!
Nu när jag kom hem så har jag ändå fått gjort lite, man får passa på när man hinner för en gångs skull.
Fixat hyllor i garderoben istället för hängare, rensat bort för små kläder i Jims garderob, bytt lakan i båda sängarna, samt börjat rensa ut trasiga och gamla leksaker ur Jims rum.  Vila det kan man ju göra när man försover sig!  ;)

Här kommer några bilder från igår.
Var inte hemma för än vid ett inatt, hade väldigt trevligt!

 

Kycklingsallad och vin. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0