Semester, dag 8

Idag har vi tagit det lungt. En liten mellandag eller vad man ska kalla det.
Cyklade med Jim till Linbanelekplatsen och var där i 1,5 timme ungefär. Sen cyklade vi hem till mormor och jag fixade ihop lite lunch.
Efter det var det premiär för mig på "Godis på landet". En mysig liten butik som bara säljer godis och glass mitt ute på landet.
Jim var i himmelriket, han fick glass med strössel på....

Sedan var det bara hem fort och sälja två st hyllor som jag hade ute på Blocket. Jag fick sålt båda två och ingen prutade!  Nice!  Just nu ser det ut som fan på Jims rum med alla leksaker på golvet.... Men det är ju det roliga kvar nu.. dvs tapetsera och måla! Och framförallt att åka till IKEA och bli inspirerad samt shoppa lite nytt. :)

Det var den dagen det...  Nu sover Jim och jag ska packa för imorgon åker vi ner till Skåne. Ska besöka Skånes djurpark bla. KUL  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0