Sammanfattning

Hjälp! Är helgen redan slut?
Man hinner ju knappt tänka så är den över...  jaja, den har iallafall utnyttjats på bästa sätt! :)

Idag har jag visserligen varit bakis och tyckt synd om mig själv halva dagen för det, men inget att hänga läpp över. 1,5 liter vin blev det tydligen igår.Egentligen kanske jag borde varit med bakis med tanka på hur lite jag tål... Ni kan aldrig gissa vart jag var!!  Och det tänker jag fan aldrig avslöja här i bloggen heller!!  Hahhaha...

Jag har ett bus på gång till påsk också... hihihi... pinsamt det kommer bli för berörda parter, men det är det värt!

Kanske blir ett till inlägg innan jag tar natt, vi hörs! kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0