GKT

Står för Götene kyltransporter har jag visst lärt mig idag.
Det började lite pinsamt att en kund var inne och handlade hos Nathalie och han fick betala för sin påse. Hela 2 kr faktiskt.
Han frågade efter en extra påse men Natta sa att den kostade 2 kr.
Du kan få en gratis av mig! Ropade jag.  (Jag stod i fyrverkerikassan och där ha vi påsar från fyrverkerileverantören ) 
Då säger Natta:  Fattar du inte att hon flirtar med dig.
hahahha...
Vad gör man då....?  Kunde ju inte bara lämna kassan precis..
Kunden dröjde sig kvar väldigt länge och pratade om ditten och datten.
Var han jobbade, hur han jobbade, när han jobbade,  att han hade läcka i tvättstugan hemma, vilka fyrverkerier han skulle köpa och andra superviktiga saker.
Han var så trevlig så, han trodde säkert att jag flirtade med honom.... Men.... jag är jag alltid så trevlig!!   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0