Hemsk, vidrig och skrämmande...

Det var det värsta jag varit med om på länge.
Svinalängorna, vilken film!
Jag har riktigt ont i magen, den här filmen berörde mig verkligen.
Naoomi Rapace var så jäkla bra, ni måste se den.

Mamma varnade mig innan, hon hade tydligen läst boken och sa att den var hemsk.
Exakt hur hemsk fattade jag inte riktigt..

Dock satt den en jävla kärring bredvid mig som luktade vin, sen klagade hon på huvudvärk, och tillsist somnade hon med öppen mun!!  Hur kan hon med att göra så, till denna film dessutom!!!
Så jäkla illa.




Pris:  0 kr.   :)

Vann 7 biljetter i en säljtävling på jobbet för typ ett år sen, har inte hunnit utnyttja alla än..





Min vän Sara ville inte titta in i kameran. Vi var på  The Bulls pub en stund före bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0