I-landsproblem

Idag är det jobb igen, men jag slutar redan klockan två så jag ska på stan sen med min gamla vän Maria och hennes två barn. Maria är en av mina äldsta vänner, ända sedan dagis tror jag!!!

Har ett stort problem i år och det är att hitta en vinterjacka jag vill ha! Vintern hinner väl ta slut innan jag är klar. Jag kan ju ha kvar min gamla som har hängt med i två år, men jag har aldrig gillat den så det är dax för en ny.
Var ska man leta?  Tycker jag har letat överallt.
Är inte utbudet i år väldigt dåligt, eller är jag bara kräsen?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Leta på nätet josse!! då är det nog dessutom en massa rabatt på vinterjackor nu..



kolla ellos.se

där hittade iaf jag en massa fina!



kram :)

2010-12-20 @ 11:06:42
Postat av: Linda Ståhl

Vad har du tänkt lägga på en jacka? Lång, eller kort modell? Har själv köpt en Didrikson i år, en lång modell/ Parkas- Evelyn. Har aldrig varit så nöjd med en jacka, men attans vore annars, för den var inte billig:-)

2010-12-20 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0