Inspirera på olika sätt



Här är mina nya strumpor. Visst är dom roliga och det vore ju kul om man kan inspirera någon annan att köpa likadana!

Eftersom jag är en flitig facebookare så har man ju per automatik lite kolla på andras sätt att skriva mm.
Jag har märkt en liten tendens hos vissa att ändra lite beteende, och det är ju kul eftersom jag misstänker att det är jag som har inspirerat. :)

Det är så skönt att  jag har den här bloggen, här kan jag skriva lite vad jag vill. Inte alltid helt allvarligt... eller nästan aldrig. Men måste man vara det då?
Jag tror att man kan uppfatta mig som lite oseriös osv. Men då känner man inte mig.  Det är bara något jag gömmer mig bakom, rätt kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma Ericson

Hihihihihi ;)

2010-12-29 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0