Nytta och nöje

Skulle åka iväg till Cooprestaurangen på Eurostop och käka idag på lunchen, dom brukar ju ha supergod lunch alltid där!
Inte idag.
Fisk med ädelost.....  mögelost är äckligt och i kombination med fisk.. nej tack.
Fläsk och löksås, inte sugen på det idag helt enkelt.
Det fick bli dagens pasta istället. Funkar bra.

På väg tillbaka gick jag förbi H&M och där fyndade jag min nya kärlek.



Jacka med 3/4 arm till 50% rabatt !!  Kunde inte bli bättre. (Kan man få en man till halva priset också?  ;)   )
Den kan jag ha när jag går ut om det det bara blir liiiite varmare. och så kan jag ha den till våren också såklart.
Hade ju en leopardjacka för ett antal år sedan också, men jag har för mig att den blev snodd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0