Sweet home Alabama?

Min syster har försökt få mig att gissa låten när hon själv spelar på en ostämd gitarr...  Så säger hon..
" Vänta lite, jag kan inte introt så bra".

Min syster har uttryckt sig i bästa "lärarinnastil" när hon sa:  "Well done, Josefin"
Det var mamma som öppnade sin julklapp jag hade köpt.

Min syster har gett mig en julklapp från Starbucks i London. En "Julgranskula". Ascool. :)

Min syster visar nöjt upp en väska som hon köpt i Italien. Varför köpte hon inte en likadan till mig på en gång?

Min syster ska sova hos mig i natt, och jag ska göra scones till henne imorgon.
Min syster är speciell, har saknat henne lite...   ;)




Kommentarer
Postat av: Katarina

så söt du är! hela inlägget låter som en dikt!! haha.. varje rad börjar med "min syster" ;)



God jul!!



kraaam

2010-12-25 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0