2006

Åhhh jag hittade två bilder på hur 2006 började och slutade!  :)

Det året började med fest hemma hos mig på Hjortmossen i Trollhättan, jag tror det är Micke som visar sina Southpark underkläder...  Det var förövrigt en skum fest..



Och så slutade det med att jag; katarina och Katarina firade nyår i London.
Det var också en konstig resa...  Vi tappade bort KG bland allt folk, hittade henne långt efter tolvslaget..





Det var helt kaos där!!  :)  Fast jag längtar tillbaka...  det var längesen jag var där nu..


Kommentarer
Postat av: Katarina

ååååååh london!! :D

2011-04-06 @ 21:38:16
Postat av: Josefin

Jaaaa London... :) Snart dax för en ny resa?

2011-04-07 @ 11:29:49
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0