Bla bla

Vad sjutton gör jag uppe kl elva på kvällen?  Borde gå och lägga mig nu. Men jag är lite glad för jag har just sålt min vagn. Jims lila brio happy vagn...  Glad att det gick snabbt att få sålt den men lite ledsen för det var så fin färg och att den har varit så bra!

Idag hade jag möte med HR-chefen på jobbet, givande...  fick fram det jag ville iallafall. och så har jag pratat med Micke på handels, så jag har möte med han nästa vecka. Det går framåt även för mig.  Detta året har annars börjat väldigt motigt med både det ena och det andra.

MEN.... en bra grej som hänt idag är att jag faktiskt letade upp nummret till han som äger mitt drömhus och ringde upp honom..  jag skulle ju åka dit och lägga en lapp i brevlådan, men då stod det helt plötsligt en bil på uppfarten.  men jag ringde upp och han  var supertrevlig, och guess what!!!   Huset är inte sålt!!  Bara någon som hyr det.  Än finns det hopp! Det ska läggas ut till försäljning såsmåningom.

Och så en grej till innan jag går och duschar och lägger mig sen..
Stor kram till dig Katarina idag när du legat under nålen! Jag är nyfiken som sjutton på hur det ser ut!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åhhh tack! :D



det blev riktigt grymt, men fy satan va ont!!! :( är inte alls sugen på att göra nästa sittning nu :P



du är inte sugen på en sthlms-resa 21 juni? får ångest av tanken på att åka själv o sitta i tatueringsstudion all by myself... niklas kan ju inte åka med den gången!!



puss o kraaam

2011-04-27 @ 21:54:35
Postat av: Josefin

Jag hade mer än gärna fäljt med om jag kunnat...

Fan, kan du inte åka i juli när jag har semester? :)

2011-04-28 @ 21:17:04
URL: http://www.josefinmalmer.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0