Hihihi...

OMG!!  Säger jag igen.
För en minut sen fick jag ett telefonsamtal....hhahaha  som jag inte kan säga nåt om här ännu...
men jag känner bara att jag måste prata med nån!!  Måste ringa nån nu men det går inte för min lunch är typ slut om 10 minuter och jag måste blogga klart!  Hahaha  , det var ett I-landsproblem kan man säga.
Tur jag ska träffa Sara ikväll.

Idag skulle jag ätit en vinnar/förlorarlunch med Mr Boris.  Det var han som var vinnaren och jag som var förloraren...  men han kunde inte för han fick bara köra till Götet tydligen. Tråkit, nu måste jag äta själv.
Jag som är på ett strålande humör idag  :)

Och i helgen är jag ledig, mama mia!!
jag har precis avslutat min lunch med lite kesella vanilj och så värmde jag hallon ur frysen, det är smaskens för själen!! 
Nu ska jag gå ut till Igor så han också får sin lunch. Jag fick precis superenergi!!

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Spännande!! :)

2011-04-01 @ 15:49:26
Postat av: Josefin

ja visst är det!!! hihihi.kanske ringer dig idag för lite råd och tips...

2011-04-02 @ 06:41:32
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0