Intressanta dagen?

Idag blir en intressant dag, möte med HR-chefen om vårat fina förhållande med XXX.
Självklart jobbar jag 9,45-19,20, dvs hela dagen.  Vad hinner man egentligen med när man slutar tjugo över sju på kvällen?  Inte mycket, det är ju för fan katastrofdåligt.
Låt alla chefer jobba påsk, jul, midsommar, allahjärtans dag, 1 maj, sin egen födelsedag, sina barns födelsedagar, samt givetvis även nyår något år.  Helst dagen innan och efter också. Låt för guds skull även chefen att jobba sent varenda jävla fredagkväll. Så ska vi se hur kul det är. Det är nämligen det som är verkligheten för många människor.
Jajamensan, jag låter skitsur.  Vet ni vad?  Det är jag också.
Nu ska jag jobba resten av veckans fem första arbetsdagar. Sen är man ledig i två dagar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0