Mer 2006



Personalfest med Cheapy Trollhättan på Nitlotten 2006...



Mera personalfest, här är det bowling i något som kan kallas sveriges kortaste kjol.
(Damn brun jag var den sommaren också...)



Jag ock Katarina på Öland  :)
katarina fick äran att klättra upp trots gipsad arm.. hahha...



En helg i Oslo...  dessa drinkarna var tydligen gratis efter att vi väntat 1 timme på att få betala, sen påminnelse om att vi ville betala, och väntat ytterligare en halvtimme. Vi gick utan att betala.
Dom stora drinkarna var nåt av det godaste jag druckit.. av helt oförklarliga skäl minns jag inte namnet på dom..



Jag och Katarina på Tivolirock i Kristianstad.



Jag och Angelica var på Skiathos i Grekland.  Det var där dom spelade in filmen Mama mia, men det visste vi inte då!  Kan verkligen rekomendera det stället, helt underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0