Myseftermiddag med Jim

Jag och Jim gick ner till dammen för att mata fåglarna i eftermiddag. Fåglarna hungriga... vill ha mat..  pratade Jim om på vägen dit..  :)



Maten är i luften! Okej, det kanske inte syns jättetydligt på denna lilla bilden... men såg roligt ut..


Sedan gick vi till lekplatsen en liten stund också på vägen hem. Vi var på "skolgården" där alla 0-klassare går.  Jim pratade så glatt med alla stora killar, Kom!!  sa han och fick med sig nån 6- åring i rutchkanan..  hahaha ...



Dagen förövrigt har varit helt okej. Jag har ätit vinnarlunchen med Mr Boris. Det var på tiden, det var hans sista jobbardag så han kommer inte till Halmstad nåt mer nu... Kom på en finfin affärsidé till honom också!  Men vet inte om han tyckte den var lika bra. Jag tyckte han skulle bli talskrivare ( ja det finns sånna som tjänar pengar på att låta andra skriva sina tal), Du har ett bra ordförråd sa jag... så säger han direkt..  vokabulär menar du?  hahhhaha  Bara en sån sak...  Hoppas han tog det som en komplimang för det var så det var menat. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Allt bra ? ;)

2011-04-08 @ 14:47:46
URL: http://baastavanner.blogg.se/
Postat av: Josefin

hej hej, allt e bra här!

2011-04-08 @ 14:50:56
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0