Sååå trött

vet inte vad det är med mig just nu. Har den såkallade vårtröttheten slagit läger i mig?
Jag orkar ingenting känns det som... Helt slut var jag igår också... När jag skulle lägga Jim vid 19 tiden så somnade jag i hans säng och vaknade kl 21!  Var bara att byta säng och somna om igen. Sen så har Jim vaknar kl 5,30 varje morgon nu i ett antal dagar på rad.  Jag hade verkligen passat att ha ett jobb mellan 7-16. Jim vaknar tidigt och lägger sig tidigt. Det är liksom hans rytm. Att jobba som jag gör nu passar väldigt illa.

Här kommer en bild från när Jim badade i badkarat igår.
Jag skulle lagt in den igår.. men jag har inte haft ork att blogga ordentligt denna veckan...
När ska det hända nåt kul så man kan få lite ny energi?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0