Stukad fot

Åhh typiskt att man skulle gå o stuka foten igår!!
Ramlade ner för en trapp igår och foten bara vek sig under mig. Men ok, tur i oturen att jag inte bröt den!!
Kände inte så mycket först så jag var inne i stan en sväng och sen åt på Peking house, sen när vi skulle gå där ifrån så kunde jag inte stödja på foten!  Upp till sjukhuset och hälsade på Håkan, kunde inte stödja på foten då heller..
Så när jag kom hem igår var det bara att ta två alvedon och gå och lägga sig...
Idag känns foten stel som sjutton, men jag har mindre ont.
Gårdagens shopping blev en klänning till sommaren, och så en del saker till mitt hem. Inredning,  I Love it!  :)
Visar lite bilder sen.
Idag ska jag kolla på nya skor till mig, ev en badrumsmatta också.

Och så ska jag städa vidare här hemma.  Snart är heeeela hemmet gjort!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stackare! nu när du skulle va ledig o allt! hoppas den bättrar sig snabbt!



Glad påsk!! :)

2011-04-22 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0