Vilken dag...

Puh...  började med morgonmöte kl 08.00. Det var inte att leka med! Sura miner, arga miner, irriterade miner  mfl....  Sen jobba och ta hand om alla kunder, hem, laga mat, städa balkongen och bada Jim, lägga Jim och nu betala lite räkningar.

Håkan ligger på sjukhuset, intensiven, inte kul det heller.
En god vän ska skilja sig också.
Jim ska till sin pappa imorgon....
Det är lite mycket nu.

Ska verkligen bli skönt att vara ledig tors-fre.

Idag på min lunch hittade jag iallafall gardintyg som jag ev skulle kunna ha i vardagssrummet.
Sen så har jag städat av min balkong, fyllt i jord i krukorna så jag kan plantera ut mina sticklingar  :)
Torkat av mina utemöbler, lagt i dynorna mm

På torsdag är det städ och fixardagen nr 1 !!   Mitt hem ska bli rent och snyggt, mitt förråd ska få sig en rejäl utrensning också. Blir till att åka till tippen med en del skit.

Kommentarer
Postat av: Katarina

usch va tråkigt med håkan! :(

hoppas han bättrar sig snart!



och du får njuta av ensamtiden nu när jim är iväg, jag säger som vanligt: passa på att skämma bort dig själv! :)



på söndag åker jag till sthlm!! sen kommer jag hem som en ny människa ;)



stor kram

2011-04-21 @ 07:48:35
Postat av: Josefin

OMG !!! Ja just det ja! Du ska till sthlm... hehhe åhhh va kul!

2011-04-22 @ 09:58:31
URL: http://www.josefinmalmer.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0