Åhh underbara jag!

Hahaha..  It´s time to love myself..  ;)
Världens bästa tjej bjöd in en kund på tårta nästa vecka när jag fyller år!  Tyckte jag var schyrre. hihi..

Well.... som trippel and touch brukade sjunga.. det går upp, och det går ner...  idag har det varit strul på jobbet. Har upptäckt massor med grejer som släpat efter. Har tillbrungar stora delar av dagen med att lösa grejer som släpat i månader..  puh... men nu är det gjort. Känner mig nöjd idag ändå.

Fick ett mycket bra sms idag också. Åsa smsade och sa att hon fixat tågbiljetterna till Göteborg! Nu är allt fixat, bara att ge sig iväg... så när som på vinet!!  hahah  Måste inhandlas före avgång. Tufftuff...  Det ska bli sjukt kul att vara i Götet en helg med Åsa, det kan bara bli galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0