En vanlig måndag

Jobb 8-17 , lunch 13-14, hämta på dagis, laga mat. Hur många har det så en vanlig måndag?  Åhhh va tråkit, jag lider!
Fick spetsa till det lite och var och shoppade på min lunch. Mascara från Clinique, tröja till Jim och tre par boxer med monster på, var på Ica och köpte lite grejer...
Jim fick sin favvomat dvs köttbullar och spagetti till middag. så var han också nöjd.
Fast sen sa jag att jag fyllde år imorgon.... och jag med sa Jim då...  sen blev han ledsen när jag sa att det inte var så...  stackaren..men snart är det hans tur.  ♥
Nu har jag precis gjort två st tårtor, en till jobbet som jag förgiftat och en till imorgon kväll. Då kommer mamma och Håkan hit. Festen tar vi till helgen hahaha!!


Fotnot: Jag ljög på en punkt... sorry men kunde inte låta bli. Det där med förgiftningen var såklart inte sant. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0