Jobbdag 1

Man får ont i magen när man ser sin son så ledsen. Idag behövde han verkligen mig efter två veckor hos sin pappa men jag tvingades lämna han på dagis för att hans pappa absolut skulle ha han till söndagen... Man blir bara så jävla matt. Jim var helt förstörd igår när han skulle sova dessutom. Han hade letat efter mig sa han men inte hittat mig, att jag var långt bort. Känns hemskt!! Dessutom var han hur smutsig som helt och hade så långa naglar att han sa själv att jag skulle klippa dom, trots att han hatar att bli klippt naglar på!! Jag e så jävla trött på att ingen tror mig!! Vem tar barnets parti?? Inte ens myndigheterna gör ju det!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag får ont i magen när jag läser ditt inlägg. Hoppas allt löser sig till Jims bästa, krama om honom extra mycket.... Kram på dig oxå....

2011-08-01 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0