Legat i

Idag har iallafall inte jag legat på latsidan!
Klockan 08.00 var jag på Ica Maxi och storhandlade för 1400 spänn!!  ( det var inte så lätt för Jim var ganska obeslutsam idag)
Sedan hem och bytte lakan i både min och Jims säng.
Vidare till Kappahl på Eurostop och köpte ett par svarta leggings/byxor samt en tröja.
Inom Gallerix och köpte kort och en butik till och köpte present ;)
Klockan 12 fixade jag naglarna hos Titti.
Sedan hem igen och gick till dammen med Jim och matade fåglarna samt var på lekplatsen och gungade lite.
Hem och fixade kvällsmat.
Städa undan lite och dammsög, stoppade i tvätt samt diskmaskinen....
Badade Jim och lekte lego.
Nattade Jim
Bloggar.

Snart: zzzzzz...



Jim pekar åt fåglarna så dom ska se vart han kastade brödet!  hahaha... gulligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0