Morgonmöte med nya chefen

Uhhhh idag fick jag tvinga mig själv upp allt för tidigt. Nya chefen skulle börja idag och vi hade morgonmöte så tidigt som kl 7. . Inte van vid det här på Cheapy. Det har nästan aldrig hänt men idag fick jag även väcka Jim!! Mötet gick bra och jag måste säga att han känns väldigt vettig med sunda värderingar. Sen var det ju bara första dagen å man kan aldrig veta helt säkert... Haha!! Nu har jag lunch, har varit hungrig hela morgonen tros att jag tog tre mackor till morgonmötet, tanken slog mig att det kunde vara magkatarren igen... Fan om det är det. Orkar inte vara dålig. Det är för mycket som händer i mitt liv nu, men kul har jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0