Tall ships

Ojoj vilken superhelg detta kommer bli!
Jag var inne i stan på förmiddagen och vinkade av Hanna, Erik och Daniel som skulle ut och segla med en stora båten Thalassa. Jag hade vunnit två biljetter via HFAB  !!   :)
Såg så mysigt ut när dom seglade iväg...
Jim somnade i vagnen eftersom han vaknade redan kl 06.00 imorse..
Så jag gick och kollade lite båtar, åt glass och tyckte livet var rätt mysigt :)



Här kommer Thalassa!



Här kommer Hanna (till vänster) på Thalassa!  :)



Världens största Tall ship!  Sedov från Ryssland. Jag och Hanna som tyckte att pariserhjulet var skitstort.. hahaha!!
Jim märker ingenting, han sover i vagnen.

Nu har jag städat lite här hemma och bakat en enkel kaka. Det roliga är att dekorera den sen ! Ska hem till mamma och äta med alla lite senare, sedan ska vi hit och ta kvällsfikat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0