Varmt idag!

Jäklar vilken varm dag det blev idag! Och så jobbar man till halv åtta! Tyyyypiskt!
Det gick ju inte helt smärtfritt att lämna Jim idag heller vill jag lova...  Shit va ledsen han var!
Sen har man jobbat hela dagen..och efter det handlade jag lite mat på Citygross. Glömde att jag cyklade idag. Så väl inne i affären så plockade jag på lite allt möjligt. Dom där korgarna som man drar är ju sjukt lömska, får plats mer än man tror i dom!
Men jag fixade hem allt. Satte en kasse i korgen fram och en kasse i Jims stol...
Nu ska jag strax städa badrummet. Har satt igång tvättmaskinen pga vissa orsaker som jag tog upp i två förra inläggen...
Sen är det dax att sova, imorgon  är det jobb igen!

Mina kusiner och mostrar har kommit hit från Sthlm och katrineholm. :)  Dom ska vara här denna veckan när det är Tall ships races i stan!  Har knappt hunnit träffa dom än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0