Happy!

Jag har precis chattat med Katarina på facebook. Vi planerar en "date" snart. Äntligen!
Hon ville till Halmstad men jag ville till Trollhättan!  hahaha vi får väl se.
Jag blir på tokbra humör när jag snackat med henne, en fundering som jag har tyckte hon var superbra. Och det tycker ju jag med... men nu fattas bara tiden.

En gammal vän ringde mig idag på morgonen också. Vi har ju småbarn båda två så man är ju ändå uppe med tuppen..  hahaha..  Hanna, min gamla vapendragare, min partner in crime kan man lungt säga. :)  Helt plötsligt hade vi snackat i en timme på telefonen! När vi var yngre sa vi alltid att vi skulle bo ihop och på dörren skulle det stå Tratten och finkel.  ;)  Vilka minnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0