Hört på jobbet!

(Konstigt) Samtal mellan Nathalie och en kund (man, vit hårig, 65+, okänd härkomst)

Kund: Har ni rea på tjejer?
Kund igen: Nej dom är äckliga
Kund efter en stund: När kvinnan ska göra sig fin för män....dom tar på sig fina kläder..

(Jag tror inte mina öron, och kollar på Natta, hon ser lugn ut och står och ler åt kunden!! )

Kund: Men vad gör mannen då? Inget.
Natta: Jo, men dom måste ju också göra sig iordning.. raka sig och så....

(Jag tror fortfarande inte mina öron och går och hämtar papper och penna för att skriva upp vad han säger. Då hör jag kunden igen..)

Kund:  Jag köpte på Byggmax.


Okej...  hur ska man tolka det samtalet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0