Dagen idag



Slutade tidigt idag. men det var strul med schemat så det var sur min när jag stack. Kan ju inte jag hjälpa att schemaläggaren har missat i sin planering...
Hämtade Jim tidigt idag, han blev så glad när jag kom dit, sprang mot mig och hoppade upp.
Hann även med att åka till Titti och fixa naglarna.  Vilka snygga naglar det blev denna gången! "penseldrag" i svart och vitt..
Passar ju bra med tanke på mitt jobb kom jag på nu. :)

Jim är inte så pigg, han får nog vara hemma imorgon från dagis. Mamma är ledig så hon erbjöd sig att ta hand om honom imorgon. vad fasen skulle man göra utan mamma????

Kommentarer
Postat av: Katarina

mammor är bäst! jag var hemma hos min idag och fick både älgköttsgryta och blåbärspaj! ;)



snygga naglar!!! ;)

2011-01-03 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0